Årsresumé Oktober - December

 
Älsklingen fyllde år så firade honom

Min kusse Sara var i Sverige
 
Min fina pojkvän överraskade mig efter skolan med fika och en fin tröja i present trots att det inte var min födelsedag
 
 
 
Jag var tillsammans med Frida på fotomässan
 
Jag red ett pass som jag inte glömmer, det gick så otroligt bra och jag kunde tydligt se framgång, det kändes som det släppte, verkligen. 
 
Var på Sweden Horseshow två av dagarna
 
 
Var och julhandlade och fikade ett par gånger, månadens höjdpunkt kan jag säga!
 
Var på julbord i Kaknästornet med älskling och hans familj
 
Hade en mysig julafton, fick träffa Modde på samma dag!

Fick min första nyårskyss även om vi blev bryskt avbrutna haha!
 
Jag kan säga att detta har varit ett årt med nya upplevelser, jag har varit med om mycket som jag inte vart med om tidigare i livet, skaffat pojkvän, och inte vilken som helst, utan världens finaste, vart i London och sist men förmodligen inte minst, från min personliga sida, gjort ett stort steg fram i självförtroendet, inte så att det är det bästa nu, långt ifrån, men jag vågar mycket mer, säga ifrån och stå på mig när det behövs. Jag tycker inte det är svårt, kanske för att det är viktigt för mig att visa vart skåpet ska stå. 
Trots en dålig start på 2014, har det varit ett spännande och roligare år än det förra. Nu blickar jag framåt och laddar med energi och motivation inför 2015 med hopp om att jag kan göra det ännu bättre!
Vardag | |
#1 - - kylli:

Vad fint Angelica

Upp