Ibland känns det som att tiden står stilla

Skulle verkligen inte tacka nej till en Londonresa nu, önskar att jag hade råd att åka dit nu i höst. Eller ännu bättre, i vinter, som jag faktiskt velat länge! England har fångat mitt intresse lite extra, sedan år tillbaka. Känns ju inte bättre av att mamma åker dit i december .. 
 
 
Sitter här och försöker plugga till samhällsprovet jag har imorgon .. men som ni märker går det inte så bra. Jag orkar inte. Idag är en sådan dag som går i snigelfart och den verkar aldrig ha något alut eftersom tiden står stilla. Å andra sidan behöver jag väl tiden för att gå igenom det jag ska kunna till provet imorgon, trots det, så vill jag hellre sätta slut för denna dagen och sova, undvika jobbiga situationer imorgon i skolan och kunna andas ut då jag tar helg. Men dit är det flera timmar, och samvetet över att jag slutat läsa i häftet gnager i mig alltså. Kan en del, men strävar efter högre betyg i kursen och det kan bli ganska så stressigt ibland. Man får ju annars liite dåligt samvete om man sumpar prov och man vet att man har ambitioner till att nå högre betyg. Vilket jag verkligen vill fortsätta att få. 
 
 
Vardag | |
#1 - - Marielle:

ViIka härliga bilder! =)

Svar: Tack så mycket :D
nygrenis.blogg.se

Upp