En bättre dag


Igår fyllde Modde år, och på kvällen var jag hos honom, åt middag och sov där till idag. 
Tisdagsmorgonen började väldigt bra, hade ridning tidigt. Gick överraskande bra och fick mig att inse att jag tydligen inte är en så värdelös ryttare ändå vilket känns bra för självförtroendet! 
Även denna dagen har vart mysig, dock har jag lämnat in min kära Mac för att få Cs-paketet på den så inatt sover den borta. Dagen började bra då jag vaknade brevid finaste pojkvän och vi tog oss till skolan tillsammans då båda började samtidigt. Men efter skolan åkte jag med Modde in till stan, jag kollade in den nyöppnade VS-butiken, vi var åvrn inne i lite andra butiker oxkså och köpte med oss chailatte I kylan. Nu, är Paradise hotel slut så ska sovaaa. 
Vardag | |
#1 - - kylli:

Fina bilder Anki<3<3<3

Svar: Tack ❤️
nygrenis.blogg.se

Upp