Tillbaka i höstmörkret



I samband med den nya månaden som infaller sig med höstmörkret så är jag tillbaka här. Tar ju mina små pauser ibland när jag inte har varken inspiration eller motivation till bloggen. Men nu börjar det gå åt rätt håll. Det är alltid under ledigheten jag är som minst kreativ, tydligen tar jag lov från allt. Jag har valt att skriva när jag känner för det eller har något inlägg som blir riktigt bra. 

Iallafall, nu är det november redan. Månaderna bara flyger förbi, snart har jag gått halva av mitt andra år på gymnasiet, vid jul har jag gått hälften av min gymnasietid! Helt sjukt. På allvar, kändes som jag började nyss, men ändå inte då så mycket har hänt sedan första dagen i gymnasiet. 
Hösten är ju den årstid alla gnäller så mycket på att den är mörk, deprimerande och tråkig. Men hållet ni inte med om att den har gått snabbt? Sedan har ju hösten bra tillfällen som höstlovet som redan har passerat och Halloween. Jag kan hålla med om att November är riktigt mörk, i slutet tappar löven sin färg och miljön är inte så vacker i väntan på snön. Men, i slutet på månaden är det ju faktiskt Horse show helg! Vilket är något jag verkligen ser fram emot! 


Vardag | |
Upp