Skaffat navelpiercing

Igår kväll åkte jag och syrran till mormor och sov där natten till idag. Det var kul att vara med mormor och vi skulle egentligen stannat en natt till, men det var brist på kläder i våra packningar. 

Idag var vi tre inne i stan, vi var b.l.a på Kina restaurang och NK. Sedan skulle jag ta navelpiercing men dem behövde underskrift av förmyndare så vi åkte tillbaka hem till mormor för att hämta väskorna, efter en stund åkte jag tillbaka till söder för att möta pappa så gick vi och gjorde den! 

Det gjorde faktiskt inte så ont, tror det är olika från person till person beroende på hur känslig man är - mem av 10 på en skala skulle jag säga 6. 

Så det var min dag, förlåt att jag inte skrev igår dom jag sa. Det kan hända ibland. Hade tänkt ta en dusch ikväll men väntar med det tills imorgonbitti då jag få ta av skyddet på piercingen. Ni får bild imorgon om ni vill! 

Vardag | |
Upp