Fem bra saker med den mörka hösten

1. Man har ju varmare kläder på sig, det vill säga till exempel mössa, den är ju väldigt mysig samt väldigt bra när man har dålig hårdag, istället att skylla på det, säg att det är kallt. Jag själv älskar också stora halsdukar, både snyggt och otroligt mysigt. 
2. Myskvällar, alla höstkvällar då man sitter inne med myskläder invirad i gossiga filtar med varm dryck eller godis och har massa tända ljus. Love it!
3. Hästar med eksem slipper massa täcken, vilket är väldigt skönt tycker jag. Slippa dra på och av alla dessa täcken, när den kalla årstiden är här behövs de inte. Mycket roligare att rida utan ett täckande täcke över allt. 
4. Hösten är ju lite som en "läskig" årstid, det är mörkt och så är det Halloween, det är ju olika men jag tycker om det faktiskt, haha.
3. Höstens alla fina färger på löven, blir ju väldigt fina höstbilder så då är jag alltid ute med min kamera. Det ger det gråa lite mer färg. 
Vardag | |
#1 - - TLryttarna:

Hej, jättefin blogg! Hoppas du har haft en bra vecka hittils :)
Kika gärna in på våran blogg TLryttarna, och säg vad du tycker om den! Kram!
//TLryttarna

Upp