20:e december

Bilder från förra årets julafton
 
Som man alltid säger, gud vad tiden flyger iväg. Det är redan den 20:e december, fyra dagar kvar till julafton! Längtar som ett litet barn, inte bara på grund av funderingarna på vad som finns i julklapparna, utan julafton är helt enkelt en undrbar dag. Faktskt så längtar jag delvis till all mat och att ge mina julklappar! Det är alltid lika spännande att överraska. Allt är så mysigt och man är glaaad. 
 
Har dock inte köpt alla julklappr ännu, utan har några kvar att fixa. Hade tänkt fixa en av de idag men tiden var knapp då jag åkte till frisören. Där klippte jag av håret ännu en bra bit och nu har jag längden jag vill ha, känns fräscht och lätt nu. 
Ska i min ensamhet försöka få ännu mera julkänsla genom att kolla på EnsamHemma och dricka cinnamonappletea!!
Vardag | |
Upp