5 facts

 
 
Jag är ofta väldigt spontan och inpulsiv, men föredrar även oftast (speciellt i vardagen) att ha planerade dagar och att mina planer är spikade, då vet jag vad jag hinner med och kan prioritera bättre. 
 
 Jag har alltid tyckt om att skriva, sedan jag var liten och kunnat. Det var lite därför jag skaffade en blogg. 
 
Jag känner mig långt ifrån redo att sluta skolan om mindre än två år, känner mig inte taggad på att ta studenten och springa ut med en liten vit mössa när jag vet vad det innebär, and I'm not ready.
 
Älskar att åka buss, gå, rida eller åka bil med musik i hörlurar! 

Jag vill göra en tatuering, och kommer förmodligen skaffa en innan min 18-årsdag. 
 
Vardag | |
#1 - - kylli:

Ser ut som att Du gråter?<3

Svar: Hahaha ja lite faktiskt, men nej det gör jag inte. :')
nygrenis.blogg.se

Upp