söndagskväll

 
Eftersom jag inte har skrivit något under helgen så borde jag kanske berätta vad jag har ägnat min tid åt istället. Men, det orkar jag inte, jag är trött, helt slut. Tanken på att det är måndag imorgon och det är redan en ny vecka som ska tas tag i gör det inte bättre. Helgen har iallafall varit mysig, tillbringat den med min underbara pojkvän. 
Kan också berätta att jag idag satte foten inne på gymmet, dock så blir det ingen utvärdering på det, tyvärr. Jag är glad att jag är ryttare, för att lyfta vikter är inte den rätta träningsformen för mig, inte än, kanske om jag vänjer mig vid att blir iakttagen när jag tränar. Men det är väldigt kul, med sällskap med sig ..
Nu ska jag äta kanelbullar, bädda rent sängen och sedan sova!! 
Börjar 10:00 imorgon och efter skolan ska jag till stallet, så värre måndagar kan man ju ha. 
Vardag | |
Upp