The weekend in pictures

 
I fredags kom Modde hem till mig, vi köpte med oss pizza, tog en prommenad till centrum för att köpa gott till kvällen och umgicks lite med familjen. 
 
 
 
Idag var jag och Frida i Älvsjö på den årliga fotomässan. Hade aldrig varit där innan så tänkte att det kunde vara lite spännande! Såg en massa fina kameror, hittade min nästa kamera, plockade på oss massa gratisgrejer, det fanns en photobooth, Xenter hade även en monter där och en utställning med 3.ornas bilder. 
 
Det var den helgen det, imorgon är det måndag igen, jag har tal på engelskan, skjut mig. Jag orkar inte, blir bara ledsen och fylld med ångest med tanke på morgondagen. Meen, jag har faktiskt Horse show att se fram emot nästa helg, kommer ju hålla till där under nästan hela helgen vilket kommer bli underbart, åh. 
 
Fotografi | |
Upp