Det här med mitt bloggande

 
Ni som läser min blogg har ju med all säkerhet märkt att min uppdatering inte är på topp. Tyvärr så är fallet såhär att jag inte har lust att blogga på den här bloggen. 
Jag har bloggtorka och ingen inspiration till att göra inlägg. När jag kom underfund med det vilket inte alls var många dagar sedan tyckte jag att det kändes tråkigt, för jag känner inte för denna blogg längre. 
Har vart på den i flera år, och nu har jag tröttnat. 
 
Jag har sedan ett tag tillbaka däremot funderat på att byta bloggportal, och starta på nytt vilket faktiskt är en lockande tanke, men det som har satt käppar i hjulet är tanken på att jag kanske förlorar läsare och att nästan ingen följer med. Men nu bryr jag mig inte, känner mig taggad på att starta en ny fräsch blogg som jag jag fylla av massa härliga bilder, texter och inspiration. 
Om det blir så att jag slutar blogga här, så kommer en ny blogg kanske vara ett alternativ, men den kommer inte vara uppbyggd på samma sätt som denna. Om, jag startar på nytt kommer jag inte skriva så mycket om vad jag pysslar med varje dag, utan lite mer anonymt på så sätt. Men dock så kommer jag ändå vara ganska öppen då jag förmodligen lägger upp djupare texter, samt några texter och noveller jag har. Kommer även minska på mängden mobilbilder, iallafall fotografera mer med min kamera. Jag kommer inte skriva om hur min dag varit varenda dag, men jag kommer ändå ha med vad som händer i min vardag, bara att "den andra delen" får ta mer plats. 
 
Är inte heller säker på om jag ska stanna på blogg.se, men känner inte att jag inte någon annan portal som passar mig, Nattstad, Forme, och Myshowroom känns inte som portaler som passar mig, mitt inte så glamorösa intresse och mitt babbel. 
 
Måste ju också fråga och hoppas på respons, vad tycker ni låter bäst? Sluta? Börja om på nytt? Hur låter min idé?
Vardag | |
#1 - - Sofia:

Om du känner för att byta bloggportal tycker jag att du gör det! Jag gillat att läsa din blogg och jag tycker helt klart att du ska fortsätta !:)

Svar: Åå tack! Glad jag blir av din kommentar! :D
nygrenis.blogg.se

Upp