Strul med bloggappen

Hade igår tänkt att leva upp till förväntningarna som bloggare genom att skriva fler än ett inlägg samma dag, men självklart så fungerar inte blogg.se appen .. Det går varken att lägga in bild eller att välja typsnitt (eller vad man kallar det för) där man skriver inlägget. Känns ganska omöjligt för mig att vara mer aktiv utan den appen då den räddar mig vid x-antal tillfällen. 
Gårkvällen var iallafall bra, red finafina Bragi vilket var ett tag sedan så det var roligt. Dock så var han väldigt stressad under passet och drog iväg för de minsta lilla, första gången det inträffade var när han sparkade omkull en kon längs kortsidan och sedan då jag skrittade av honom flög han bara plötsligt iväg. Tönthäst. Men han är ju så obeskrivligt söt så man kan ju undgå att bli irriterad på honom. 
 
Om jag red utan knäppt käkrem? Javisst! Eller så hann jag inte knäppa den innan jag drog upp telefonen och fotade. Kan varit så också.
Hästar/Ridning | |
Upp