Sunday funday

Från i fredags hemma hos Modde.
 
I fredags efter skolan åkte jag hem, packade väskan och begav mig senare mot Tumba för att träffa Modde. Vi åkte till en brygga och han hade köpt vaniljhjärtan. Fick även en tröja av honom som han hade köpt i present, trots att det inte är jul, och det är inte jag som fyller år om ett par dagar. Hur söt får man vara? Resten av fredagen spenderades hos honom och jag sov där över natten. Igår på eftermiddagen rörde jag mig hemåt eftersom jag skulle till mormor med familjen. Åt massa gott och hade det bra. Var ett tag sedan jag träffade mormor så det var kul! Söndag idag, dock inte en sån kraftig ångest, men den finns ju alltid. 
Var tidigare idag i Nacka forum, är riktigt stolt över mig själv att jag endast spenderade pengarna på de jag behövde. Har alltid varit ganska snål när det kommer till att unna mig själv, men nu har det börjat gå åt helt fel håll? Å andra sidan så känns det bra, har vart i behov av att förnya garderoben med nya höst/vinterplagg, så det var värt pengarna! 
Nej, nu ska jag väcka mina domnade fötter till liv, kravla mig upp ur sängen för att koka te och försöka få tag på pojkvännen min. Ha en mysig kväll
Vardag | |
Upp