The sweater weather tag

 
1. Favorit höstljus? Har inga speciella höstljus, men de dofter jag gillar på doftljus är vanilj, kanel, och andra "rma" dofter.

2. Kaffe, te eller varm choklad? Dricker sällan kaffe, varm choklad är väldigt gott men te, det är något jag dricker varje dag! Så, te absolut!

3. Ditt bästa höstminne? Den var svår, har nog inget som är förknippat till hösten, men för ett par år sedan var jag med några vänner i stallet på Halloween, och den kvällen blev vi ordentligt skrämda ute i den mörka skogen.

4. Vilket smink skulle du föredra- mörka läppar eller eyeliner? Jag tycker inte om mörka läppstift, av den enklöa anledningen av att jag inte passar i det. Så jag väljer eyeliner vilket jag använder då och då. 

5. Bästa bodymist/parfym till hösten? Jag byter ut de lätta somriga dofterna mot lite starkare parfymer på hösten. Just nu är mina favoriter Diasy från Marc Jacobs, BOSS och Flowerbomb av Viktor & Rolf mina favoriter.

6. Favorit Thanksgiving food? Firar inte Thanksgiving, men om jag får välja en maträtt under hösten så väljer jag kött med POTATISGRATÄNG.

7. Hur är vädret på hösten hos dig? På morgonen brukar det ibland vara frost på marken, just nu är det kallt, och denna veckan har det regnat och varit väldigt blåsigt.

8. Mest använda hösttröjor? Jag använder mycket stickat, större tröjor, och långa koftor. 

9. Nagellack måsten till hösten? Nu för tiden målar jag nästan aldrig naglarna, tycker det är jobbigt och jag river alltid bort det tillslut. Eller så slits det bort i stallet. Jag tycker däremot om mörkare naglar för den här årstiden. Röda är väldigt fint och lila.

10. Spela fotboll eller hoppa i lövhögar? Jag är väldigt dålig på sport, och fotboll är självklart inget undantag. Så jag väljer att hoppa i lövhögar, det kan man väl inte misslyckas i?

11. Smala jeans eller leggings? Skinny jeans always, använder väldigt sällan leggings, bara de få gånger jag använder kjol.

12. Boots eller Uggs? Om ni känner mig rätt så vet ni att jag väljer boots. Har även ett par Uggs, men använder mycket mer boots.

13. Favorit höstprogram? Jag älskar att kolla på serier som Pretty little liars och Orange is the new black på hösten, annars så kollar jag på ett par program på tv också, som Paradise Hotel, Svenska Hollywoodfruar och Idol kan vara kul.

14. Vilken låt får dig att tänka på hösten? Jag brukar aldrig tänka på en speciell årstid egentligen när jag lysnar på musik, utan jag lyssnar på i princip vad som helst när som helst. 

 
Vardag | |
#1 - - Isabella:

Kul att läsa och fin blid! :)

Svar: Åå tack!
nygrenis.blogg.se

#2 - - Antonia:

Älskar kontrasten stor/liten på den där bilden! Och de knivskarpa färgerna! :D
Men när vi ändå är inne på frågor; Hur lång är Modde egentligen? Har alltid funderat på det, för på den där bilden ser han ju väldigt lång ut, och du är ju ändå inte kort ;)

Svar: Haha jag är ändå ganska kort, medan modde är 197 ungefär! :D
nygrenis.blogg.se

Upp