6:e november

 
Känner att fantasin riktigt flödar med tanke på min rubrik. Men man ska ju inte stirra sig blind på rubriken, utan läsa inlägget. Om man vill, vilket jag hoppas någon vill. Hur mår ni? Jag mår bra, är på ett väldigt bra humör vilket jag har varit hela dagen vilket är ganska positivt trots det dåliga vädret. The first snow, nej, jag skulle mer kalla det för snöslask. Det var inte direkt så att det knarrade under skorna på vägen hem utan jag vill undvika en massa vattenpölar här och var. 
Men jag lägger inte så mycket energi på att klaga, bara det är snö i vinter och framförallt i december så spelar detta mig inte så stor roll. Idag annars, så har jag faktiskt inte suttit vid en dator i skolan och arbetat som i vanliga fall, utan denna dag har varit lite bättre. Började klockan 9:00 och satt på en föreläsning till 12 ungefär. Efter lunch åkte vi in till stan för att kolla på en fotoutställning och efter man var klar där hade man slutat. 
 
Åkte vidare med tjejorna för att köpa present till vår kompis som fyller år och köpte takeaway latte på Starbucks, åherregud vad gott det var. Mötte även upp pojkvännen så vi myste runt i stan en stund innan vi tog tåget hem tillsammans. 
Nu har jag precis duschat och ska svara på lite frågor om utställningen som ska skickas in nu ikväll. Sen vill jag bara sova.
 
Vardag | |
#1 - - kylli:

Vad fint Du skriver Anki<3

#2 - - kylli:

Vad fint Du skriver Anki<3

Svar: <3
nygrenis.blogg.se

Upp