Inköp från London

                                                                                                 
 
 
Köpte även presenter plus ett leopardmönstrat paraply från Primark. 
 
Affärerna som allt kommer ifrån
Victoria's secret 
Boots
Forever 21
Primark
Hollister
Foot locker
Taxfree på flygplatsen
 
Dessa affärer rekommenderar jag verkligen att besöka om ni är i London. Primark har bra saker för ett billigt pris, desamma med Forever 21, det är lite dyrare än Primark men ändå väldigt bra priser! 
 
Jag är usel på att fotografera kläder såhär rätt upp och ner bara, det ser inte det minsta bra ut. Om man kollar på den blommiga kjolen och klänningen till exempel, med på samma bild är det faktiskt en blommig blus och ett vitt linne som knappt syns. 
Det positiva är ju att jag köpte sommarkläder, så de kommer att synas i olika inlägg här inom kort. Men nu vet ni iallafall vad jag fick med mig hem!
 
 
New in | |
Upp