Svar på frågestunden del 2

Skulle du vilja ha olika färger på dina ögon? Så att ena är till exempel lila och andra grön? 
Nej tack
 
Vad är du för stjärntecken? 
Lejon

Vad följer du för serie på teve förutom PH? 
Ingen annan på tv just nu, kollar ingen serie alls nu faktiskt.

Vilken blomma är din favorit blomma? 
Roser är finaa

Vad är ditt favorit plagg? 
Har inget speciellt plagg som jag har som favorit, men tycker mycket om min kofta från HV Polo.

När började du rida? Varför började du rida? 
Jag började rida när jag var nio år gammal på riktigt, innan så red jag ungefär en termin med min syster. När hon slutade gjorde jag det med, vet inte varför, men ridskolan vi red på var inte den bästa. Min mamma red och har gjort det många år, fick följa med henne till hennes ridskola ibland och kände att det var ett misstag att byta bort ridningen till dansen som jag höll på med då. Har alltid tyckt om hästar och kännt att det här med ridning verkligen är jag, känner mig hemma i stallet. Så då tog jag upp ridningen igen och började på allvar.

Lösgodis eller choklad? 
Choklad

Regn eller snö? 
På vintern, snö.

Höst eller vår?
Vår

Vän eller pojkvän? 
Även om kärleken är awesome, så väljer jag vänner

Ja eller nej?
Kanske
 
Belieber? 
Gillar Bieber, men nej, kan inte kalla mig Belieber.

Har du Iphone 5 eller 5s? 
iPhone 5s :)

Vad får du klädinspo ifrån? 
Jag får min klädinspiration från olika ställen, från andra bloggar eller från någon på stan. Brukar smygkolla på vad folk har för kläder, så en hel del från andras outfits blir det. tycker även det är kul att kolla på fashionvloggers på YouTube, t ex Zoella, och Weheartit.com.

Hur väcker en blogg ditt intresse? 
Jag gillar bloggar med mycket fina stora bilder, (alltså där bilderna mycket är i fokus), men sedan ska det inte bara vara perfekta inlägg med systemkamerabilder, även mobilbloggar med live-uppdatering är kul. Om det är en hästblogg så tycker jag inte det är så roligt med bara en massa inlägg om dagens ridpass och perfekta bilder på ryttaren och hästen. Gillar de hästbloggare som kan slänga in en iPhonebild på hästen i stallet, och variera bloggningen med vardagsinlägg. Det är en bra blogg enligt mig, en levande blogg med både ordentliga inlägg och mindre perfekts bilder. Bloggaren ska uppdatera minst ett inlägg om dagen. det gillar jag starkt.

Du verkar inte vara blyg, är du det? 
Hahaha, jag är verkligen den blygaste! Iallafall när jag träffar på nya människor, med mina vänner och andra som jag känner gör jag däremot mer ljud av mig när jag umgås med dem.

Vad har du för smink till vardags? 
Oftast använder jag, ögonbrynspenna, mascara, concealer, rouge, ögonbrynsgel för att ögonbeynen ska hålla sig på plats hela dagen, och lite puder vissa dagar om jag känner att det behövs. Inte varje dag, men då och då tar jag kajal och läppglans. Använder mest smink för att få mer färg i ansiktet, är så ljus så känner att jag vill få lite nyans och mörkare ögonbryn. Så det blir mest bassmink.
 
Bästa sminkmärket? 
Mary Kay

Favoritaffärer? 
Jag köper mina kläder lite överallt om där jag hittar något fint. Men de affärer jag besöker oftast är H&M, Zara och Hollister.

Vad rekommenderar du för ställen om man är i Stockholm en dag? 
Oj, menar du restauranger eller affärer? De affärer jag rekommenderar är Hollister ifall du inte varit där förut och NK. Restauranger/caféer - Starbucks och Vapiano. Andra ställen i Stockholm som jag tycker att man ska besöka är Stureplan, Kungsträdgården och Hötorget på sommaren och köpa bär, ååh.

Skitfin blog!
Taack!
 
 
Vardag | |
Upp