Hallå lördag

 
Vad skönt det är med helg alltså, imorse fick jag sova ut, hur länge jag ville - vilket var underbart. Jag är verkligen ingen morgonmänniska, så vidare det inte gäller tidig morgon i stallet, julafton eller att en resa väntar. Å andra sidan så ogillar jag att vakna vid ungefär halv 11-11, man blir seg hela dagen och kommer inte igång innan sent på eftermiddagen. 
Igår, medans halva Sverige var på Idol i Globen, satt jag hemma ensam med en skål godis och snapade en massa folk för att dämpa min tristess litegrann. Brukar alltid spendera nästan alla fredagar med pojkvännen men eftersom jag kände att jag var tvungen att plugga till ett prov (som jag inte gjorde), så vart jag dessvärre ensam igårkväll. Kollade Idolfinalen, båda finalisterna var värda vinnare, men Lisa Ajax hade jag hållt på sedan första början! Idag dock har jag pluggat lite, packat min bag och fixat ordning mig, nu ska jag värma en bit pizza i ungnen för att senare åka iväg och hem till Modde!
Vardag | |
Upp