Livstecken

 
Känner mig ganska inspirerad av den kommande hösten så här får ni i brist på färska bilder lite regniga bilder från London. Inte för att det var höst då jag var där - men det skulle kunna varit. 
 
Men annars hade jag bara tänkt skriva något, har sådan kreativitet igång just nu men noll inspiration så detta blir väl inget vidare inlägg antar jag. Iallafall, igår skrev jag ju innan jag började skolan och avslutade inlägget med "hörs sen", men det hände ju inte. Men livet fortsatte ändå utanför. Jag slutade strax efter 14, åkte hem och duschade osv. Kvällen började med middag med familjen innan jag åkte iväg för att möta Modde. Spenderade sedan resten av kvällen hos honom och sov även där över natten. Idag då, har gått runt i Skärholmen och hittat en del fint som fick turen att följa med hem till min lilla garderob! Så detta var också en rätt bra dag! 
 
Jag är nu medveten om att detta inlägget blev ganska skumt och rörigt, är trött och borde sova istället. 
 
Vardag | |
Upp