Angelica diskuterar liiivet

Att resonera om mitt liv kanske är något jag borde göra oftare? Eller åtminstone skriva oftare om min vardag. Hallå där, jag mår bra, hur mår ni?
Nu är skolan igång igen, och jag riktigt njuter av dessa första dagarna i skolan, är för tillfället läxfri och lektionerna är än så länge rätt okej. Känner mig ganska taggad och motiverad för en ny termin, ett nytt gymnasieår. Jag hoppas att jag kan bibehålla min motivation för studierna även långt in på hösten, att hitta en strategi att kunna ha kvar den under hela året. 
För just nu tuffar livet på utan några större problem. Det som har varit problem för bara några dagar sedan är lösta och lämnda bakom. Det ända jag behöver oroa mig över nu är schemat som inte stämmer och ett beslut som jag måste ta. Men de mina vänner, är inget jag kommer ta upp ännu, planerna är inte spikade så inget ska berättas. Förutom skolan så är allt utanför bra också, jag har världens bästa pojkvän och världens bästa vänner - och jag är rätt säker på vilka som är äkta för den delen. 
Detta blev ju faktiskt ett lite djupare inlägg, jag kan vara det om jag känner för det. Idag tänkte jag att jag kunde plocka fram de filosofiska i mig och diskutera om livet litegrann. 
 
 
Vardag | |
#1 - - kylli:

Bra Anki<3

Upp