Kvällstankar

Gokväll, hur står det till i stugorna?
Själv så pluggar man, jag är dock snart klar! Pluggat matte i flera timmar och snart är historian redo att skickas in. Proud girl.;) 
Snart ska jag snart duscha, sedan soooova! Imorgon är det fredag, det blir skola först som vanligt. Efter skolan återvänder jag hem och sedan möter jag Isabella. Jag har då dock ingen aning om vad vi ska hitta på, men jag antar att vi får slå våra fantasihjärnor ihop och komma på något. Även om vi alltid har det roligt tillsammans! Känner mig väldigt stressad över allt trots att det är slutet på veckan imorgon. 
Har också en sån abstinens på något speciellt nu alltså. Jag tror ni kan gissa er till på vad jag syftar på? Nu till nästa år tänker jag börja planera mina veckor mer, känner att det är dags att strukturera upp allt så att man känner att de som man tycker är roligt också hinns med. För det är viktigt - motivationen stannar kvar ..
Vardag | |
Upp