Julveckan

Då var nästan denna veckan över, vad chill den har varit. Har knappt gjort någonting dessa dagarna efter julafton. Vart hemma med familjen med myskläderna på och käkat massa julmat och choklad. Det roliga är att jag inte har någon ångest alls över det jag gjort under denna veckan, varför ska man ha det? Jul faktiskt! Nu då, taggar man inför nyår? Iaf taggad inför det nya året som väntar, hej 2014! 
Men jag har nämligen inte bara legat på latsidan denna vecka, (host). Tog tag i mitt liv igår och gick på bio med lite folk och idag var jag i Skärholmen en sväng. Fick med mig en väska, baslinne och en sen julklapp. I like mellandagsrean, ibland.
Saknar hästarna och stallet något enormt, gör ont i mig att ha såhär långa uppehåll ..
Vardag | |
#1 - - Fumbling For Dreams:

Hej! Har precis startat upp ett företag och försöker nu nå ut till folk om min affärsidé. Det skulle betyda massa om du ville kolla in och säga vad du tycker. Gör alla produkter själv. :)
Ber om ursäkt om du inte vill ha sådana här kommentarer. Ha en bra dag! // Fumbling for dreams

#2 - - Ida - foto & häst:

åh förstår att du saknar dem!!

#3 - - Marika Yngvesson - Elitryttaren:

Hej, skulle du kunna hjälpa mig med en sak, det vore jättesnällt i så fall!
Skulle du kunna kommentera något/några förslag på inlägg jag kan skriva om på bloggen i detta inlägget:
http://mirramarika.blogg.se/2013/december/ni-valjer.html#comment
Du får en länk om du skriver mer än 3 förslag :)
Tack på förhand :)

#4 - - Telma:

Så fin häst du har!

#5 - - Katja:

Sv: Tack så mycket fina du!

#6 - - Emma:

Så tråkigt med uppehåll! :(

#7 - - Telma:

sv; haha ja! Bästa! Gillar du dom?

Upp