Skolan

Har ju knappt berättat något om skolan, hur den är, hur det går o.s.v. Jag går ett estetiskt program på Tumba gymnasium, mediaproduktion med spetsinriktning foto. Går i en liten klass med bara tjejer. Bra, eller? Kanske det. Man var ju lite spänd på vilka som skulle gå i klassen, men tycker att alla verkar vara trevliga och coola esteter! 
det känns inte som att jag gått i gymnasiet i snart två veckor, undervisningen har dock precis kommit igång så det har ju inte direkt varit så intensiva dagar ännu vilket är skönt. Känner mig också ganska alone fortfarande, hoppas det inte fortsätter så. 
Ska också berätta att datorerna delades ut idag. Gissa datorn? *trummvirvel* MACBOOK PRO! Det är den underbara skönheten jag skriver på just nu, herrejesus vad den är snygg. Vi gick osäkra på vägen från skolan till stationen, hjärtat klappade lite eftersom jag är en stor fjant. 
 Den doftar gott dessutom, mmmh, ny dator ..
Vardag | |
Upp